Product
-
Hoe kan ik zien of een artikel op voorraad is?
Om te controleren of een artikel op voorraad is, gaat u naar de productpagina. Als het artikel beschikbaar is, kunt u het artikel succesvol aan uw winkelwagen toevoegen. Als het niet op voorraad is, kunt u het artikel niet aan uw winkelwagen toevoegen.
-
Hoe neem ik contact op met de klantenservice?
U kunt ons een bericht sturen via de website of ons een e-mail sturen op info@avoid-online.nl of uzelf "Live Help" geven door met ons te chatten. U kunt ook contact met ons opnemen via (013) 465 75 19 voor verdere assistentie binnen de openingstijden (8:30 AM tot 5:00 PM).
-
Hoe kan ik een garantie claim indienen voor het product dat ik heb gekocht?
Als uw artikel binnen de garantieperiode valt, zoals vermeld op de website. In dat geval kunt u contact met ons opnemen voor verdere assistentie door een bericht achter te laten op de website of door ons te e-mailen op info@avoid-online.nl of door uzelf "Live Help" te geven door met ons te chatten. U kunt ook contact met ons opnemen op (013) 465 75 19 voor verdere assistentie binnen de openingstijden (8:30 AM tot 5:00 PM).
-
Hoe kan ik updates ontvangen over exclusieve kortingen en verkopen?
U kunt exclusieve updates over kortingen en verkopen ontvangen door uw e-mailadres te registreren op de AVOID-website.
-
Waar kan ik mijn product vinden op de AVOID-website?
U kunt uw productnaam zoeken op de AVOID-website of gewoon de productcategorieën bezoeken om in een mum van tijd het gewenste product te vinden.